Černá Hora – den 3 – Camping Stobrec Split

Kemp Stobrec se nám moc líbil, všude uklizeno, umývárky luxusní, pěkná pláž …

Ráno při prvním otevření dveří od auta dostane člověk ránu od sluníčka, které zde hřeje celý den (28C).

Janička vstala tentokrát dřív než já a než jsem se v posteli otočil, byla zpět s čerstvým pečivem. Po snídani jsme šli s Natahu na „její“ pláž. Voda je v těch místech dost mělká, takže jsme jí házeli míček daleko od břehu a ona pro něj s radostí běhala až voda cákala … 🙂

Nechali jsme ji v autě schnout a šli na obhlídku kempu. Na terásce restaurace, patřící také ke kempu jsme si dali Cesara Salata a Chocolate cake, obojí výborné, Janička pak využila siesty k volání s Kačenkou (neteří).

Odpoledne jsme ještě podnikli krátký výlet na kolech po okolí a cestou zpět vzali balenou vodu – sice nás všichni ujišťují, že voda je zde pitná všude, ale už jsme zažili „zažívání této pitné vody“ …

Večer jsme si vše sbalili a šli brzy spát, další den nás čeká poslední „velký“ přesun do Černé Hory.